Bara 3 dagar till!

Börjar vara rätt så uttråkad på mitt jobb, särskilt när jag vaktar en 6-åring som inte kan gå på wc själv! Eller ta mat, eller gå upp, eller.. Jaa ni fatar! Men tur nog så är det bara 3 dagar kvar att jobba, på fredag är jag 200 euro rikare! :) sen på söndagen skall jag och Annie och sälja biljetter till Antikmarknaden och sen till Adi övernatt! Och nån gång nästa vecka ska vi antagligen fara till borgbakcen (lite komplikationer med att bestämma datum, men hoppas det löser sig :P) På mådag kväll var jag på bio med Annie, vi såg Narnia: PrinsCaspian! Finns massor av ögongodis i den filmen! x) Tyvärr kommer inte alla var amed i nästa film! :'( Då talar jag om William Moseley (spelar Peter)! Tur nog så kommer både Skandara Keynes (Edmund) och Ben Barnes (Prins Caspian) att vara med i nästa film. :P Nu måste jag fara och hjälpa pappa översätta något papper, ha det bra! :)
Natalie

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej, men hoppas det blir av, borgbacken då ;D Inte e de så farligt fast inte du kund koma, ja fattar att du måst jobba! ♥När sku ni koma på söndagen? =) Och vad dricker du & Annie fö sorts mjölk? (de va en konst fråga xD).Pusspuss ♥

2008-07-08 @ 17:02:14
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: ADHD

Ja sku & si den me Sofia, men det blev int av :/ Ja sku på kalas.

2008-07-08 @ 17:03:10
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0