Fy skäms på mej!

Fy skäms på mej, har inte skrivit på 9 dagar! Så nu kommer en liten sammanfattning: Efter att vi kom hem från stugan, var jag sjuk rätt så länge. sen for jag och annie (och hennes lillasyster) och shoppa, blev inte riktigt som vi tänkt oss. :P  
 Har inte gjort mycket mer sen efter det, började jobba på måndag... Det var smått svårt att stiga upp 6.20 när man är van att sova till 12! Men nu går det redan bättre, och det är faktist helt okej att stiga upp tidigt... :P Plus att jag tjänar pengar på köpet, vilket inte alltid är helt fel det heller!  Men det är smått svårt att hitta på nåt nytt att göra helatiden, MIla (Emilia, 6 år) vill alltid ha nåt nytt att göra. :P Har redan gjort allt från att sy til att vara ut och cykla... Så om du har nåt tips på vad man kan göra med en 6-åring så berätta gärna! :)
 På veckoslutet ska vi äntligen köpa studsmattan (hoppas jag, men man vet aldrig men löften från föräldrar...) så då kan jag hoppa hur mycket jag vill, när jag vill! :P Det var ungefär allt, väntar på söndag 13.7, då far jag å Annie och sälja biljetter till antikmarknaden, och sen övernatt till adi!! <33 Kommer bli jätteroligt! Skriver mer i morgon efter jobbet (konstigt det låter att säga efter jobbet :S) men jaja, skriver mer sen! Ha det bäst och tack för att du läste min blogg!
// Natalie

Kommentarer
Postat av: Ida

Vet du om Annie vet att hon kan komma övernatt? =) Om du då har talat med henne.. ;D De blir kiva, mamma & pappa staicker (på måndag) & Tiia skall till kaveri eller mommo. Thohooooo. Ha det bra <33<33♥♥

2008-07-03 @ 09:06:41
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Annie

Nä, Annie vet inte om hon kan komma ännu! : ( Men hej, ja kommer snart hem : ) å vet du, din gåva hadd gått sönder i min väska ; (

2008-07-04 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0