hemma igen x)

Haha jag är ju inte precis sådär hemskt kreativ med mina ribriker! ;) Det får duga endå! :P För er som inte vet, kom jag just hem från Annies, vi var på stan (två gånger till Portmans, en gång till S-mrket och en timme i Bookcenter). Vi hade jätterolit! :) Imorgon ska vi sen och sälja biljetter (för miljonte gången) :P och sen ska vi till Adi! Äntligen! :D Har väntat hur länge som helst på det, hoppas bara att Annie och adi inte tröttnar på mej och mina torra skämt efter 3 hela dagar! Nåja i och för sej om dom tröttnar på mej så kan jag ju alltid fara hem! x) Nåja men jag hoppas verkligen att det inte går så! :P Men nu ska jag sticka och äta lite mat (nudlar tror jag) Ha det bra!
Kramar
Natalie

Kommentarer
Postat av: Adi

hu sko vi nu tröttna med dig! Vi ha ju klara ett helt skolår (och Annie 7) :D ♥

2008-07-12 @ 15:48:19
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Adi

Ja to sommarläger o sen kvällsskriba som reserv :)

2008-07-12 @ 15:49:07
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0