Hos Annie

Nu är jag hos Annie, vi har redan kommit på några... lite annorlunda uttryck om man ska beskriva dom. ;) Kom hit för en halvtimme sen, firade just mammas födelsedag. Hahaha nu sitter Annie och leker med printern och spottar på min arm! x) Haha udda vänner man har ;) Fast då passar jag bra in! :P Imå ska vi kanske till heureka om det intresserar nån... :P sen ska vi och sälja biljetter på söndag och sen till Adis! :D Men nu orkar jag inte skriva mer!
Kramar
Natalie

P.S: Jag är 200 euro rikare!!! jeeessss!!! ;D

Kommentarer
Postat av: Adi

Så du dricker vanlig laktosfri? Du kan ju ta med 1-2 burkar om du vill =)



Låter kiva. ses i söndag ♥ :D

2008-07-11 @ 19:46:19
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0