Snaaaart veckoslut!

Puust! Idag var en av dom jobbigaste dagarna jag nånsin varit med om! Eller kanske mer irriterande; jag var som vanligt barnvakt åt mina grannar, Rasmus, 11 år, och Emilia, 6 år. Jag for som vanligt till grannarna till kvart före sju, var jag satt och läste en jättebra bok (som för den delen hette Älska dej till döds, HEMSÖKT av Meg cabot). Mila steg upp lite före 8 (okej mycket du bryr dej om klocktiderna så jag skippar till det jag tänkte säga), direkt när Rasmus steg upp började dom strida. Dom stred nonstop till klockan halv fyra, när jag äntligen fick komma hem! Jag menar, en 11-åring borde väl veta bättre än att svara på 6-åringars retande? Men tydligen inte. Imorgon till, så är det äntligen veckoslut! Men jag hoppas verkligen dom kan bete sig imorgon, det är hemskt att stå ut med dem båda och tvingas välja sidor. Inte ens när jag sade rakt ut åt dem att sluta bråka hjälpte det, så vad ska jag göra?!! Arrgh jag blir så irriterad på dom två imellanåt. :@ Nåja men nu ska jag ju inte bara klaga heller, visst har det varit vissa roliga saker också idag! :) Som när jag och min brevvän från italien talade på msn, till exempel! HOn är verkligen jättebra kompis, grazie Anna, lei é molto gentlie! Så ringde Annie också idag, hon är just nu på resa med sin familj! :) Hon och Adi (checka hennes blogg, www.missfrizzy.blogg.se ) kommer båda hem på söndag, jag väntar på att få se dom igen! :) Så väntar jag egentligen också på att skolan ska börja, vill se alla kompisar igen! :) Fast sen finns det förstås också såna som jag gärna inte skulle se... Men efter ett skönt sommarlov, utan alla idiotiska typer från skolan så ska jag nog överleva ett tag i skolan! :) Men nu måste jag sticka, buonanotte allihop!
tack att du läste min blogg, kommentera gärna!
// Natalie <33

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi måst ses sen när jag kommer hem! Saknar dig ♥ Vi väntar så på att få träffa Eko Ögi :S NOOT! Ska sticka & plocka smultron & sen & sima & åka med vår 3 meters gummibååt =D Ha det bäst!!! ♥♥

2008-07-04 @ 09:30:33
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0