Väntar på veckoslutet!

Snart veckoslut! Imorgon bara upp klockan halv 7, sen så är jag 200 euro rikare och ledig ända tills skolan börjar! :D (okej ganska självklart,men endå :P) Har inga spec planer egentligen... VÄntar faktist på att skolan ska börja, börjar vara rätt så uttråkad på att göra exakt vad jag vill! x) hur galet det än låter så saknar jag nästan (OBS! Bara NÄSTAN) att stiga upp till skolan, och att släpa sej igenom tråkiga timmar! x) MEn sen så är det ju konstaterat att jag är annorlunda på andra vis också så :P Jag tror att jag egentligen kan räkna alla som inte hatar mej på en hand... Hmm... nu måste jag faktist tänka efter lite så jag inte ljuger! :P Nej men det borde faktist vara så att jag har 5 människor jag verkligen kan lita på! :) Ni vet nog vem ni är! ;) <33 Hoppas jag iaf! :P Idag hände annars en rätt så ehm... annorlunda sak när jag var och handlade... :P Jag såg en lång människa, med lååångt blont hår i Lidl. Det såg verkligen ut som Sanna Nielsen bakifrån! (hur troligt vore det att hon skulle komma till Finland och handla i Lidl? x)) Men iaf, när "den" vände om sig såg jag att det var en gubbe, ca. 70 år... whoops! Nåja, det där var väl det jag tänkte säga! :) tack att du läste min blogg, kommentera mer än gärna! :D
Ha det bra! <3
Natalie

Kommentarer
Postat av: Adi

Jag fick bara ta 2, annars skulle jag ha tagit Sofia med. Hahhaa, lite bad mistake x)



Ha det gött ♥

2008-07-10 @ 19:30:42
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0