Veckoslut!

Jess det är veckoslut!! :D JAg ska skriva kort, vi får gäster riktigt just och jag ska ennu i duschen. Idag var bara en vanlig dag hos MIla å Rasse, förutom att jag stukade armen. *djup suck* Men det var inte nån värre stukning, jag får bort stödförbandet på måndag senast. Mest har jag varit ute med MIla, hoppat på deras studsmatta! :) Men sen blev det vääääldigt varmt (just nu: 25 grader i skuggan), så sen gjorde vi inte mycket annat... Hmm... ja som sagt så får vi gäster nu, ska sticka! Men ha det bra och lämna gärna en kommentar! ;)
Puss och kram
Natalie

P.S: Adi & Annie: väntar på att ni kommer hem! <3  

Kommentarer
Postat av: Annie

25 grader... Pytsan. De va 36,5 i Lübeck xD men härlit att vi får sommar ti finland åxå! : )

2008-07-04 @ 21:37:00
Postat av: Ida

Hahhha, Annie får det där pytsan att låta roligt xD



Jag ska ring-ringa dig nån dag så vi kan bestämma "dejt" ;D ♥ Kolla min blogg för att se vad jag gjort today, om du ork :D ♥♥S A K N A R ♥

2008-07-05 @ 12:01:14
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0