Godagens!

Hejsan svejsan igen! :) Äntligen har min mamma gått med på att jag får köpa en stutsmatta :) Så jag antar att vi kommer att köpa den så snart som möjligt, typ om 2 veckor... :P Sen till lite mer aktuellt ämne (jag låter som världens nyhetsuppläsare xD) : jag ska och shoppa med Adi imorgon!! :D Enda problemet blir att min syrra också ska ha med en kompis, blir trångt i bilen :P Jag har lite knappt med pengar, har 10 euro... Räcker till en tidning eller kanske två :P Jag tänker begära pengar till någå sorts shorts/kjol det behöver jag, tror int att jag får pengar till nåt annat. Nåjåå... Det är bara 2 veckor tills jag börjar sommarjobb :) Eller jag tycker inte man kan räkna att vara barnvakt som jobb, det är rätt så enkelt :P Men betalt får jag i alla fall! ;) Sen ska jag ännu kolla upp ett ställe som jag kanske kan få jobb på (jag vet, jag är inte rikitgt i tid och söker jobb :P) Nu har jag börjat längta tills jag far till grekland, och före det så ska jag fixa lite saker till skolan... Vi kommer hem så att jag kommer till skolan den tredje dagen i skolan... Inte sådär hemst jess att missa första skoldagarna men inte klagar man ju precis ;) Så har jag planer på att inte äta godis, har gått bra hittills! :) Men nu har jag igen pladdrat på om ingenting, tack för att du orkat läsa!

// Natalie

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas, HOPPAS det går :D <33 Du ha skrivi knaske, vitsi ja flina åt de xD Men ha det bra :D <33<33

2008-06-15 @ 14:30:16
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Ida

Va cool design :D:D Kolla på www.missfrizzy.blogg.se/ovningsbloggen

det är min nya design :)

2008-06-15 @ 15:55:47
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Ida

Den funkar inte, länken jag skickade. Men kolla på min sida, länkar <33

2008-06-15 @ 15:56:41
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej, du behöv inte kolla. det vill inte funka xD Men ha det bra <33

2008-06-15 @ 16:06:05
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0