Hemma igen <3

Hejsan svejsan! Nu är jag och Adi hemma igen från vår shopping-tur! ;) Vi hade väldit ehm... roligt och så skämde vi ut oss rejält! x) Såhär gick det till: Vi kom till Iso Omena (shopping-centret) och så gick vi i några butiker innan vi bestämde oss att fara och äta till Carrols. Där gick allting snett från början! x) När vi skulle beställa, tänkte Adi glömma att betala. Sen när vi fick våra kyckling-filéer till bordet så trodde vi att hon som gav dom åt oss tänkte ta tillbaka brickan, att hon bara väntade på att vi tog filéerna från brickan. Men nej! xD Hon hadd nog mena att vi skulle behålla brickan i bordet. x) Så hon såg smått snett på oss när vi sen plocka tomt brickan x) sen så börja Adi slå mej på huvudet varje gång en gul bil körde förbi. :P sen så ringde min telefon och när jag svarade så körde en gul bil förbi och slog till mej ORDENTLIGT xD Tur nog var det Annie, så det gjorde inget att hon inte förstod vad jag sa. Men jag flinade så mycket att alla andra i Carrols glodde på oss! xD Sen så tröttnade Adi på att vänta på mej och började hälla Fanta i min dippsås. Sen satt hon dippskålen

upp-och-ner i sitt glas. xD ( se bilden!) Sen så plockade jag nånting från väskan, när Adi river mej i armen och säger: "Vi måst sticka härifrån DIREKT!" Först fattade jag inget, men när vi kom ut från Carrols förklarade Adi: Hon hade flirt-blinkat (har blackout, minns inte rätt ord...) åt en gubbe ca 60 år! xD Haha efter det så gick vi på wc, där Adi lyckades skämma ut sej igen. Hon skulle kolla om ett av båsen var ledigt, så hon kollade under dörren just när hon som varit på den wcn kom ut! xD Sen så gick vi förståss smått röda ut från wcn, där tänkte Adi krocka med en säkerhetsvakt! Nåjaa... Sen så gick vi runt i dom flesta butikerna, och sen satte vi oss på en bänk för att vänta på min syster, mamma, och min systers kompis. Där så började vi skratta åt nånting och så skrek Adi ettutre högt: "Kolla dendär!" och pekade på en människa... Han såg SMÅTT irriterad ut xD Sen kom vi hem och nu är Adi här hemma hos mej. :) Nu orkar jag inte skriva mer, och ni orkar antagligen inte läsa mer, så ha det bra ;) Kommentera gärna!
// Natalie & Adi (kolla in Adis blogg, www.missfrizzy.blogg.se )

Kommentarer
Postat av: Annie

ÅÅÅ herregud! De nog bra att ni e min bästisar, annors sku ja dö av uttråkan:p (uttråkan?!)

2008-06-17 @ 13:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0