Juva here I come!

Nu är allt klart packat för en gångs skull, kameran färdigladdad och tom så det ryms MÅNGA bilder! Vi ska fara idag ungefär klockan halv fem, JUST då som The Tribe börjar. Sen ska vi fara via nån butik nånstans och köpa nånting som jag glömt vad är :S Jaja, inget viktigt säkert :P Tyvärr finns det inget internet nära stugan, så jag kommer skriva ett lååångt inlägg på söndag/måndag beror på hur jag orkar. Sen är det några veckor som jag inte tror vi ska göra nåt speciellt på, (förutom fara till borgbacken förståss! <3) och så far vi till Grekland!! :D JAg kan faktist säga hela FYRA meningar på grekiska! ;) Såå stolt! sen har jag ju nog plats för lite bättre engelska om jag tänker klara mej själv där :P Men jaja, vi ser sen hur det går. Nu ska jag fara och städa marsvins-buren, och sen typ bara vänta... Men nåja hörs om några dagar, hörni! :)
Ha det bra!
// Natalie


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha xD Ja ha int ens börja packa, ja tror att ja ska göra de nu... Men först ska ja städa lakanskåpe, jättenödvändit!

2008-06-18 @ 13:26:20
Postat av: Ida

Ha de braa :D Ja tar kvällskriba som reserv :) <33

2008-06-18 @ 13:32:34
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: J

ha en bra dag! :)

2008-06-21 @ 13:24:29
URL: http://toraeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0