katastrofal shopping och en underbar pojke <3

Idag var jag bara int till stan och shoppade saker tills imorgon (vi far till stugan imorgon!) och bilresan. Sen när vi handlat klart med massor med godis, så skulle vi gå hem när det började ösregna. Verkligen ÖS-regna! Vi sprang ca 2 meter från under taket på S-market till min mammas bil (hon var så snäll att hon kom efter oss) men vi blev helt genomdränkta för det! :P Så jag kan helt enkelt konstatera attt jag inte kan shoppa som alla andra, det händer alltid något konstigt! x)
Nåja, nog om shopping. Sen till ett MYCKET roligare ämne; pojkar! Nu är det så att jag känner världens underbaraste pojke: Ian, 1 ½ år! ;) Han är den enda som jag just nu orkar tycka om, och som jag vet att inte kommer att svika en dom närmaste åren. :P Ian och hans bror Jasper (4 år) skulle egentligen komma hit idag, men Jasper for med sin pappa nånstans så det är bara Ian som kommer. På tal om underbara ungar! Jag har världens gulligaste kusin, Pinja 4 år ;) Hon är verkligen humor! :P Hon och hennes familj ska också komma till stugan, fast på torsdag, så när jag sen kommer hem så ska jag skriva ner allt roligt hon sagt. Senast fick man höra ganska mycket underhållande saker! :P Men nu ska jag fara igen, sätta min kläder och torka efter ösregnet. Ha det bra och tack för att du läste min blogg!
// Natalie


Kommentarer
Postat av: Annie

WHOHO, JUVAJUVAJUVA SNART <3 Längtar!

2008-06-17 @ 13:55:20
Postat av: Ida

Låter som ni ska ha kiva :D <33

2008-06-17 @ 15:25:07
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0