Shopping-katastrof, del 2.

OBS! Om ni vill läsa hur allt hände från början, kolla inlägget  Hemma igen <3! :)
Jag kom på ENNU en sak som hände åt Adi och mej idag! Det var så, att vi efter vår katastrofala middag gick till Prisma för att köpa raklödder :P Så gick vi dit och så fick Adi för sej att hon bara MÅSTE spruta ut lite på handen för att känna hur det doftade. Vad hon inte räknade med var att krämen började skumma sej! xD Så innan jag hann gräva fram ett papper ur väskan så hade hon lyckats få raklödder överallt! Så provade hon även några andra raklödder med samma taktik, men pointen var att löddrena inte luktade nästan någonting! x) Voi voi med oss två.. Nåja men roligt hade vi i alla fall! ;) 
Ha det bra och pröva inte att lukta på rakskum i butiken! ;)
 // Natalie

Kommentarer
Postat av: Ida

Näe, dom blev säkert jätteglada med kladdigt papper & raklödder på golvet, thihi x) Jag lyckade lite med allt idag, hohoh med mig & dig <33

2008-06-16 @ 22:11:12
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0