Söndag

Idag är det söndag. Det regnar ute, har inget att göra och det kommer inget i TVn. Väntar på nästa veckas onsdag/torsdag!  :) Då ska min familj och Annie till stugan, mitt ute i skogen! Stugan jag och Annie sover i har ingen ström, tunna fönster, en stol och en högsäng. Låter hemst udda att man trivs på ett sådant ställe kanske :P Men det är härligt där, man behöver inte egentligen bry sej om hur man ser ut eller nåt sånt och så får man köra mönkijä helatiden :P Men nu ska jag fara och baka scones!! Mums! HÖrs senare och tack för att du läste min blogg! :)
// Natalie

Kommentarer
Postat av: Ida

Gaah, jag skulle ha viljat ha varma scones i morse. Ha det bra <33

2008-06-15 @ 12:22:15
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0