Tillbaka från stugan :)

Nu är jag tillbaka från stugan, med feber, svullen fot och myggbett ÖVERALLT. Det var sååå skönt att ta en ordentlig dusch igår kväl! Men nu ska jag kort berätta vad vi har gjort i stugan, Annie och jag: Kört mönkijä, spelat volleyboll och skrattat åt min kusins (Pinja, 3 år) roliga kommentarer! T.ex. "Sä oot vähän erilainen!" (Du är lite annorlunda!) eller "Tämä on nyt jäätä joka on teipattu liimalla." (Dethär är nu is som är tejpat med lim.) Hon är så jättegullig! x) Hon menar ju inget illa, hon säger exakt som hon tänker. :P
Jaa! Jag hade ju faktist tänkt sätta in en bild på mönkijän också! :)
Sådär ser alltså den ut! ;) Det ärverkligen roligt att köra med den! :P Nu orkar jag igen inte skriva mer... Skriver ner annat roligt från resan senare! Ha det bra och tack för att du läste min blogg! :)
// Natalie

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA xD Den dä mönkijän e ganska myki renare än sen nä vi for xD Men kul va de. Krya på dej :)<3

2008-06-23 @ 17:51:15
Postat av: Ida

Låter kiva, krya på dig <33 =D

2008-06-23 @ 20:35:05
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0