Volleyboll <3

Det var ett tag sen jag senast skrev ett inlägg, så nu ska jag kort berätta vad jag hållit på med: På onsdagen kom min vän A ( tänker inte nämna några namn) övernatt till mej, och det enda vi gjorde var väl egentligen att spela volleyboll, åka rullskridskor eller monopol när det var för varmt att spela volleyboll. x) För det var verkligen varmt mitt på dagen! 27 grader i skuggan... Nåja, men sen på torsdagen så spelade vi volleyboll igen, for och handla ingredienser till en sorts glass, kom hem, spelade monopol och så for vi efter R och D (min granne och hans kompis) och så spelade jag och A mot min syster, R och D. Det gick inte bra, smått irriterande att dom som är tre år yngre än vi vann oss. x) Sen så blev A övernatt en till natt, vi for faktist och sova redan klockan tolv typ :P Sen väckte hon mej klockan halv 11, det var tänkt att vi skulle stiga upp 9... Ooops! Så spelade vi lite monopol igen och sen lagade vi äntligen dendär glassen x) Jaa! Så får jag ju inte glömma att vi var och simma, och tillochmed jag var i vattnet (efter en timme, men jag kom iallafall i ;P)! Men kallt var det! Vi hade väldigt roligt domdär tre dagarna! :)

Ha det bra, jag ska sticka nu igen jag ;)
// Natalie


Kommentarer
Postat av: Adi

Gaah, de låter kiva :) Vet du vem ja trodd att R och D var (tänk ditt singstar-party) Nej guud va ja e dum xD <33

2008-06-09 @ 10:11:32
Postat av: Annie

De va jättekiva :D

2008-06-17 @ 14:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0